9854/58 to bramka IP wykorzystywana do przekierowań rozmowy na urządzenia mobilne Android / iOS (Call Forward). Urządzenie dedykowane zostało do systemów analogowych 4+N oraz COAX, również pasuje do zestawów domofonowych serii: 5025, 6025, 1122, 1129, SET oraz wideo-domofonowych serii 1740. Bramka może być zainstalowana równolegle z odbiornikiem w lokalu (monitorem lub unifonem) i jej montaż nie wymaga ingerencji w część wspólną. 9854/58 do pracy wymaga połączenia z Internetem (przez WiFi lub za pomocą przewodu ze złączem RJ45). Działa w systemach z tradycyjnym wywołaniem (w unifonie buzzer), jak i w 1 systemach z typowym wywołaniem za pomocą sygnału dzwonienia podawanego bezpośrednio na głośnik w unifonie. Bramka przekierowuje połączenie na aplikację CALL ME zainstalowaną na smartphone. W zestawie z bramką znajduje się zasilacz 1083/24. W celu montażu natynkowego należy dokupić obudowę 1083/88.
Charakterystyczne cechy urządzenia
Bramka IP 9854/58 współpracuje z instalacjami systemu analogowego 4+N, COAX oraz zestawami domofonowymi i wideodomofonowymi serii: 5025, 6025, 1122, 1129, SET, 1740.
Urządzenie musi być zasilane lokalnie za pomocą zasilacza nr ref. 1083/24 (w zestawie).
Konfiguracja bramki IP odbywa się za pomocą bezpłatnej aplikacji na Smartphone/Tablet CallMe.
Podłączenie do domowego internetu może odbyć się bezprzewodowo z siecią WiFi lub za pomocą przewodu LAN poprzez wbudowane złącze RJ45.
Istnieje możliwość wyłączenia przekierowania w z góry określonych interwałach czasowych.
Przekierowanie rozmowy może nastąpić jednocześnie do czterech użytkowników aplikacji zalogowanych na to samo konto.
Pomiędzy zalogowanymi użytkownikami istnieje możliwość komunikacji interkomowej oraz w kierunku z wideomonitora na aplikację.
Na jedno konto w aplikacji można zaprogramować wiele połączeń z różnych obiektów (domów, firm, mieszkań).
Odbioru rozmowy można dokonać gdziekolwiek jesteś na świecie, wystarczy dostęp do mobilnego internetu.
Sposób podłączenia Bramki IP (CFW) w systemie 4+N (samo audio)
Sposób podłączenia Bramki IP (CFW) w systemie COAX (audio i wideo)
Aplikacja URMET CallMe
Aplikacja CallMe dedykowana jest do obsługi zestawów wideodomofonowych URMET doposażonych o moduł komunikacyjny IP 9854/58. Umożliwia korzystanie z urządzeń oraz ich funkcjonalności. Dzięki aplikacji można przede wszystkim wykonać podstawowe czynności z poziomu właściciela systemu:
odebrać rozmowę wideo
porozmawiać z osobą znajdującą się przy panelu
otworzyć furtkę lub bramę.
Ponadto aplikacja zapewnia także komunikację interkomową z maksymalnie czterema użytkownikami będącymi powiązanymi tym samym kontem wywołującym.