Co to jest Hik-ProConnect?
Hik-ProConnect jest platformą online zarządzania urządzeniami i usługami, przeznaczoną dla instalatorów i dostawców usług związanych z ochroną. Korzystając z systemu Hik-ProConnect, personel ochrony może kompleksowo i efektywnie zarządzać wieloma lokacjami zarówno podczas instalacji, jak i konserwacji. Usprawniona obsługa systemu i zaawansowane funkcje konserwacji zdalnej umożliwiają znaczne ograniczenie kosztów usługodawców i zwiększenie efektywności firm.
Uwaga, podstawowa wersja usługi ograniczona do 1024 urządzeń jest bezpłatna. Rozbudowana część funkcji jest natomiast dodatkowo płatna. Pełny opis oraz ceny dostępne są po zalogowaniu do platformy www.hik-proconnect.com.
Portal
www.hik-proconnect.com
Instalator
Aplikacja Hik-ProConnect
Użytkownik końcowy
Aplikacja Hik-Connect
Najważniejsze cechy Hik-ProConnect
SKRÓCONY CZAS INSTALACJI
INTUICYJNA APLIKACJA I PORTAL
ZDALNA KONFIGIGURACJA I SERWIS
WSPÓŁPRACA MIĘDZY URZĄDZENIAMI
MONITOROWANIE STANU SYSTEMU 24/7
FUNKCJA CO-BRANDING (WŁASNE LOGO)
ROZBUDOWANA AUTORYZACJA DOSTĘPU
SCENTRALIZOWANE ZARZĄDZANIE OBIEKTAMI
Szybsza instalacja
Dostawcy usług związanych z ochroną osób i mienia mogą szybko przygotować i konfigurować urządzenia.
- Narzędzie do konfiguracji zbiorczej. Korzystając z narzędzia do konfiguracji zbiorczej, można za pośrednictwem aplikacji lub portalu równocześnie przygotować wiele urządzeń do aktywacji, przypisania adresów IP, synchronizacji czasu lub konfiguracji parametrów.
- Proste przekazywanie urządzeń. Przesyłając zaproszenia do właścicieli lokacji w aplikacji lub portalu Hik-ProConnect, można przekazywać lokacje i urządzenia kontu Hik-Connect użytkownika.
- Technologia Cloud P2P. Szybsza i łatwiejsza konfiguracja bez konwencjonalnego przekierowania portów.
Zdalna konfiguracja i konserwacja
Korzystając z poniższych narzędzi, firmy świadczące usługi związane z ochroną osób i mienia mogą zmniejszyć liczbę wizyt w lokacjach po uzyskaniu zezwolenia od użytkowników:
- Zdalna konfiguracja urządzeń. Wystarczy kliknąć, aby wyświetlić stronę internetową konfiguracji urządzenia i wykonywać operacje przy użyciu technologii Cloud P2P.
- Zdalne ponowne uruchamianie urządzenia lub resetowanie hasła. Wystarczy kliknąć, aby zresetować hasło i szybko ponownie uruchomić urządzenie, które uległo awarii, ponownie uruchamiając port lub przełącznik.
- Podgląd i odtwarzanie. Można zdalnie wyświetlać podgląd na żywo, odtwarzać nagrania i pobierać pliki wideo.
Aktywne monitorowanie kondycji systemu
Menedżerowie usług związanych z ochroną osób i mienia mogą zmniejszyć liczbę wizyt w lokacjach, oszczędzić czas i zmniejszyć koszty dzięki następującym rozwiązaniom:
- Intuicyjnie obsługiwany pulpit. Stan kondycji wielu lokacji systemu można zdalnie monitorować przy użyciu prostej i niezawodnej platformy.
- Powiadamianie w czasie rzeczywistym o usterkach urządzeń. Można w odpowiednim czasie otrzymywać powiadomienia o usterkach lokacji i zdalnie identyfikować, a nawet rozwiązywać problemy na platformie.
- Regularne raporty dotyczące usterek. Można otrzymywać raporty zgodnie z konfigurowanymi interwałami czasowymi oraz wybierać adresy e-mail odbiorców, język i inne ustawienia.
Współpraca urządzeń systemu ochrony
- Współpraca urządzeń tworzących pojedynczy system. Łącznie z kamerami, rejestratorami, centralami alarmowymi, urządzeniami kontroli dostępu i wideodomofonu oraz dzwonkami drzwiowymi.
- Dowolne powiązania urządzeń. Można tworzyć dowolne przepływy zadań dla różnych typów zdarzeń, harmonogramów czasowych i wyzwalanych akcji zgodnie z określonymi scenariuszami ochrony.