Procedura zwrotu w sklepie internetowym Napad.pl
Każdy produkt zakupiony w sklepie internetowym Napad.pl podlega zwrotowi na zasadach ustalonych w ustawie. Dokładne zasady zawiera Regulamin. Pragniemy przypomnieć, iż firma Alarm-Tech Systemy Zabezpieczeń gwarantuje 100% satysfakcji z zakupów.
Szanowni Państwo, aby proces składania i rozpatrywania zwrotu przebiegał sprawnie i z dbałością o dobro Klienta prosimy o postępowanie zgodne z poniższymi instrukcjami. Przypominamy również o możliwości wcześniejszego skontaktowania się z pracownikiem serwisu przed wysłaniem zgłoszenia jeśli zachodzi taka potrzeba. Jednocześnie informujemy, że Klient może skorzystać z poniższych procedur i wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
Procedura zwrotu w sklepie Napad.pl
-
Zgłoszenie zwrotu proszę przesłać korzystając z jednej z dostępnych opcji:
- formularz elektroniczny RMA do przesłania zgłoszenia online
- formularz do wydruku i umieszczenia wewnątrz przesyłki
Internetowy formularz RMA to najwygodniejsza forma zapewniająca pełne zarządzanie zwrotami.
Informujemy, iż prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie przysługuje Konsumentowi oraz Jednoosobowemu Przedsiębiorcy, ale tylko w przypadku, gdy umowa, jaką zawierał ze Sprzedawcą, nie miała zawodowego charakteru, czyli nie dotyczyła bezpośrednio branży i specjalizacji, w jakiej działa Jednoosobowy Przedsiębiorca.
Dodatkowe informacje znajdziesz na https://www.napad.pl/prawo-do-odstapienia-od-umowy
Pozostałych Klientów prosimy o kontakt z Opiekunem Handlowym lub Działem Obsługi Klienta w celu omówienia szczegółów zwrotu.
Adres wysyłki zgłoszenia
- Alarm-Tech s.c. "ZWROT"
- Boleń ul. Graniczna 4
- 32-086 Węgrzce
Kontakt z Działem Obsługi Klienta
- tel. 775 453 453
- tel. kom. 605 147 500
- e-mail: zwrot@napad.pl