Procedura składania reklamacji w sklepie internetowym Napad.pl
Każdy produkt zakupiony w sklepie internetowym Napad.pl objęty jest gwarancją, dokładamy też wszelkich starań, aby produkt był zgodny z umową, dokładne zasady zawiera Regulamin. Pragniemy przypomnieć, że firma Alarm-Tech Systemy Zabezpieczeń gwarantuje 100% satysfakcji z zakupów.
Szanowni Państwo, aby proces składania i rozpatrywania reklamacji przebiegał sprawnie i z dbałością o dobro Klienta prosimy o postępowanie zgodne z poniższymi instrukcjami. Przypominamy również o możliwości wcześniejszego skontaktowania się z pracownikiem serwisu przed wysłaniem zgłoszenia jeśli zachodzi taka potrzeba. Jednocześnie informujemy, że Klient może skorzystać z poniższych procedur i wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
Procedura składania reklamacji w sklepie Napad.pl
-
Zgłoszenie reklamacyjne proszę przesłać korzystając z jednej z dostępnych opcji:
- formularz do wydruku i umieszczenia wewnątrz przesyłki
- formularz elektroniczny do przesłania zgłoszenia online
Internetowy formularz RMA to najwygodniejsza forma zapewniająca pełne zarządzanie reklamacjami.
- Czas przewidziany na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni roboczych.
- Urządzenia uznane do reklamacji zostaną naprawione bez opłat i odesłane do klienta na koszt sklepu.
- Urządzenia nieuznane do reklamacji mogą być naprawione odpłatnie lub odesłane na koszt klienta.
- Prosimy pamiętać o podaniu przyczyny reklamacji!
- Do formularza sugerujemy dołączyć kopię dowodu zakupu (paragon/faktura).
- Przesyłka powinna zapewnić towarowi bezpieczny transport, najlepsze będzie opakowanie oryginalne.
- Uwaga: Serwis nie ponosi odpowiedzialności za indywidualne ustawienia oraz dane zapisane na nośnikach urządzeń gdy w ramach naprawy gwarancyjnej zachodzi potrzeba ich wymiany bądź sformatowania!
Adres wysyłki zgłoszenia
- Alarm-Tech s.c. "SERWIS"
- Boleń ul. Graniczna 4
- 32-086 Węgrzce
Dział Serwisu / Reklamacji
- Bartłomiej Jaros
- tel. kom. 605 147 500
- e-mail: serwis@napad.pl